Stomatolog — Szczawno-Zdrój

Lekarz stomatolog Katarzyna Pantol prowadzi gabinet dentystyczny w Szczawnie-Zdroju już od 1992 roku, świadcząc usługi zarówno na rzecz dorosłych pacjentów, jak i dzieci, które od najmłodszych lat uczą się dbania o uzębienie. Od początku prowadzenia działalności stawiam na rozwój, aby zagwarantować najwyższą jakość świadczonych usług. W związku z tym regularnie się szkolę, uczestnicząc w specjalistycznych kursach i szkoleniach. Dzięki temu jestem na bieżąco z nowościami na rynku oraz nowoczesnymi metodami leczenia dentystycznego.

Zadbałam również o odpowiednie wyposażenie gabinetu. Dzięki temu w trakcie wizyty pacjenci czują się komfortowo. Choć wielu z nich obawia się ingerencji stomatologów w jamę ustną, do każdej osoby wymagającej leczenia lub stosującej profilaktykę podchodzę w indywidualny sposób, co sprawia, że wizyta przebiega zgodnie z założeniami, a w jej trakcie zostaje przeprowadzony przyjęty plan leczenia lub jego część.

uśmiech

Poza samym wyposażeniem gabinetu dbam również o to, aby pracować na produktach najwyższej jakości. Są one odpowiednio przebadane, bezpieczne dla pacjentów. Jeśli to konieczne, stosuję również znieczulenie, aby zminimalizować dolegliwości bólowe, a jeśli to możliwe, całkowicie je wykluczyć.

Oferta gabinetu

Oferuję pełen pakiet opieki stomatologicznej dla dzieci i dorosłych, aby przywrócić estetykę uśmiechu, która wpływa nie tylko na poprawę samopoczucia, ale i wzrost pewności siebie. Przeprowadzam procedury związane z leczeniem kanałowym, przygotowaniem i zakładaniem protez, endodoncją, stomatologią zachowawczą. Edukuję również w zakresie prawidłowej profilaktyki, wychodząc z założenia, że regularne kontrole u stomatologa i bieżące leczenie drobnych problemów pozwalają zminimalizować ryzyko tych szczególnie bolesnych i nieprzyjemnych. Zakres proponowanych zabiegów konsultuję z pacjentem, aby w oparciu o dialog wybrać najkorzystniejsze rozwiązania.